Josh Martin
Josh begyndte sin karriere som automation QA i 2016, hvor han hurtigt opbyggede stærke tekniske færdigheder. I 2018 skiftede han retning mod datadrevet markedsføring og specialiserede sig i Meta annoncering for webshops.
Hans evner som Media Buyer udviklede sig hurtigt, og han fik hurtigt ansvaret for større kunder. Med erfaringen voksede også hans behov for udfordringer. Efter kort tid bad han om at få mere komplekse opgaver, og han blev derfor skarp på flere kanaler som Google, YouTube, Snapchat og TikTok.
I dag kan Josh håndtere stort set enhver e-commerce case.
Gennem de sidste 6 år har han haft ansvaret for et budget på over 30 mio. kr.
I 2023, med ansvar for et månedligt annoncebudget på ca. 3,5 mio. kr. og en teamledende rolle i sit bureau i Canada, begyndte Josh at føle sig udbrændt. Han valgte derfor at tage en pause og rejse rundt, indtil Sedia i samarbejde med et rekrutteringsbureau fandt ham som en af de bedste kandidater ud af ca. 150 til rollen som performance marketer hos os.
Siden d. 15. januar 2024 har han været en del af holdet.
Josh arbejder tæt sammen med Morten om at eksekvere og udarbejde strategier for samarbejder, hvor hans analytiske sans og evne til optimering er højt værdsat. Josh har en ekstrem god forståelse af data og sin nørdede – men effektive – tilgang til opgaverne.