Ikke dit typiske bureau
De fleste bureauer kan ikke følge med deres kunders behov, da de ikke er agile nok i deres arbejde.
I Sedia prioriterer vi hurtig og proaktiv kommunikation med vores kunder og er aldrig længere væk end en besked på Slack.
Som kunde i Sedia vil du aldrig modtage en standardiseret rapport med nøgletal, metrics eller KPI’er, som du ikke forstår.
I stedet for giver vi dig et overblik hver måned over resultater med en tilhørende konklusion og action steps.
Vi holder dig opdateret
God og strømlinet kommunikation
Et månedligt møde
Proaktiv kommunikation


Sådan arbejder vi
Spørgsmålet er, hvordan skiller vi os ud fra andre bureauer derude? Det er faktisk ret simpelt. Vi gør det arbejde, andre ikke er villige til.
Præg af, at vi er et lille team, er vi også meget selektive med de virksomheder, som vi vælger at samarbejde med.
Vi arbejder ikke med kunder, hvor at vi ikke ser et vækstpotentiale. De kunder vi arbejder med, er vi dybt dedikerede til.
Sedia SOP’er
Manuel gennemgang af annoncekonti
Manuel rapportering
Ugentligt tjek af annoncekonti
En månedlig performance opdatering
Månedligt møde
Positiv kommunikation
Interne strategi sessions hver uge med teamet
Hvad du som kunde kan forvente
God og strømlinet kommunikation
Manuel rapportering
Performance opdateringer
Et månedligt online møde
En strategisk og dedikeret partner uden ejerskab
Hvad vi forventer af vores kunder
Møder deadlines
Giver feedback
God kommunikation
God attitude
Tillid
Villighed til at give ansvar
Samarbejdende
Åbensindighed
Vores top 4 softwares
De softwares vi bruger til at skabe resultater for vores kunder
Vi bruger Slack til at centralisere vores kommunikation og spare tid
Vi bruger Calendly til at arrangere møder nemt og hurtigt
Vi bruger Todoist til at sikre os, at vi aldrig misser en deadline


Vi bruger Notion til at strukturere alle vores interne aktiviteter i databaser