Ikke dit typiske bureau

Du kan betragte os som en hårdtarbejdende CMO uden anparter i din virksomhed. Vi er et lille, men agilt team af 3 mand der arbejder fra vores kontor i København. 

De fleste bureauer kan ikke følge med deres kunders behov, da de ikke er agile nok i deres arbejde.

I Sedia prioriterer vi hurtig og proaktiv kommunikation med vores kunder og er aldrig længere væk end en besked på Slack.

Som kunde i Sedia vil du aldrig modtage en standardiseret rapport med nøgletal, metrics eller KPI’er, som du ikke forstår.

I stedet for giver vi dig et overblik over de sidste 14 dages resultater.

Vi holder dig opdateret

God og strømlinet kommunikation

Et månedligt møde

Proaktiv kommunikation

Sådan arbejder vi

Spørgsmålet er, hvordan skiller vi os ud fra andre bureauer derude? Det er faktisk ret simpelt. Vi gør det arbejde, andre ikke er villige til.

Præg af, at vi er et lille team, er vi også meget selektive med de virksomheder, som vi vælger at samarbejde med.

Vi arbejder ikke med kunder, hvor at vi ikke ser et vækstpotentiale. De kunder vi arbejder med, er vi dybt dedikerede til.

 

Sedia SOP’er

Manuel gennemgang af annoncekonti

Manuel rapportering

Ugentligt tjek af annoncekonti

Performance opdateringer hver 2. uge

Månedligt møde

Positiv kommunikation

Interne strategi sessions hver 2. uge med teamet

Hvad du som kunde kan forvente

God og strømlinet kommunikation

Manuel rapportering

Performance opdateringer

Et månedligt online møde

En strategisk og dedikeret partner uden ejerskab

Hvad vi forventer af vores kunder

Møder deadlines

Giver feedback

God kommunikation

God attitude

Tillid

Villighed til at give ansvar

Samarbejdende

Åbensindighed

Vores top 4 softwares

De softwares vi bruger til at skabe resultater for vores kunder

Vi bruger Slack til at centralisere vores kommunikation og spare tid

Vi bruger Calendly til at arrangere møder nemt og hurtigt

Vi bruger Todoist til at sikre os, at vi aldrig misser en deadline

Vi bruger Notion til at strukturere alle vores interne aktiviteter i databaser

Det første skridt

Du er kvalificeret til at booke et indledende online møde på 30 min, hvis virksomheden du repræsenterer omsætter for +50.000 kr./md.

Vores seneste case gennemgang

Sådan skalerede vi en af vores Shopify kunder fra en månedlig omsætning på 595.866 sek kr. til 1.889.419 sek kr. på blot 4 måneder (Vel og mærke i måneder ingen har fokus på ellers)